Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh chlazení bytu v panelovém domě
Gebauer, Ondřej ; Jaroš, Michal (oponent) ; Pech, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z rešeršní části, která se zabývá rozdělením používaných chladicích systémů a popisem principu, jak fungují. Následující část se věnuje popisu daného bytu, pro který je uvažováno chlazení. Třetí část se zabývá výpočtem tepelných zisků získávaných od lidí, elektrických přístrojů, proudění z ostatních místností a slunečního záření. V závěru jsou ukázány tři varianty chlazení, jejich porovnání a zhodnocení.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Zastřešení amfiteátru ve Vizovicíxh
Kuchtová, Ludmila ; Štrba, Michal (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh zastřešení jeviště přírodního amfiteátru ve Vizovicích. Konstrukce je navržena variantně ze dřeva a oceli v různém konstrukčním uspořádání. Dispozičně se jedná o trojúhelníkovou stavbu, šířka je navržena 18 m, délka 15 m. Uvažovaná výška přístřešku je 9 m.
Ochrany venkovních vedení vn a jejich koordinace s automatizovanými úsečníky
Šoustal, Petr ; Skala, Petr (oponent) ; Orságová, Jaroslava (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popsání ochran pro venkovní vedení v distribučních sítích. Jsou zde popsány požadavky kladené na ochrany a základní členy ochran. Ochrany jsou rozděleny podle jejich ochranných funkcí. U každé ochrany je uvedeno její použití a její vypínací plán. Dále je v práci uvedeno nastavení ochran v reálné síti. Na této síti je poté simulováno místo zkratu a popsáno působení ochran. Práce se také zabývá koordinací ochran s automatizovanými úsečníky. Z této kapitoly vyplývá, že vzhledem k selektivitě není možné nasazení dvou a více recloserů ( dálkově ovládaných vypínačů ) do kmenového vedení sítě. V další kapitole jsou popsány dva zástupci recloserů dostupní na českém trhu a to OSM 27 a GVR 27. Kapitola popisuje a porovnává jejich funkční vlastnosti. Závěr práce obsahuje návrh chránění vedení při zahrnutí automatizovaných úsečníků ( dálkově ovládaných úsečníků a recloserů ). Návrh je pro dva různé limity ročního počtu přerušení a roční souhrnné doby trvání přerušení dodávky elektrické energie. Pro tyto limity má společností EGÚ Brno, a.s. navrženo několik variant nasazení dálkově ovládaných prvků z hlediska snížení nákladů na penalizace. Naším úkolem bylo vybrat variantu, která by se dala použít v reálné síti. Snížení nákladů nasazením recloserů je realizovatelné pouze u limitů Ln = 6 poruch/rok a Lt = 720 min/rok, kde je vybraná varianta č.4. Pro limity Ln = 8 poruch/rok a Lt = 1080 min/rok, není v reálné síti možná žádná varianta z hlediska selektivity.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.
Pavilon v botanické zahradě v Jihlavě
Kuchtová, Ludmila ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh nosné konstrukce pavilonu v botanické zahradě v Jihlavě. Konstrukce je navržena variantně ze dřeva a oceli s rozdílnými typy žeber. Dispozičně se jedná o stavbu mnohoúhelníkového půdorysu, maximální půdorysný rozměr je 30 m, uvažovaná výška konstrukce je 10 m.
Studie náměstí v České Skalici
Rejzek, Jan ; Haucek, Josef (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh vhodného uspořádání náměstí v České Skalici. Práce se zabývá návrhem parkovacích stání, autobusovými zálivy, bezbariérovými chodníky a návrhem přechodů pro chodce a místa pro přecházení. Další částí je rozmístění zeleně a zlepšení středu náměstí. V rámci práce byly zpracovány tři varianty uspořádání. Nejvýhodnější varianta byla dále zpracována podrobněji.
Studie Hrušovanské spojky
Filo, Martin ; Rašková, Eliška (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Studie Hrušovanské spojky se zabývá návrhem přímého spojení mezi železničními stanicemi Brno hl .n. a Znojmo tak, aby vlaky nemusely zajíždět do železniční stanice Hrušovany nad Jevišovkou. Spojka výrazně zrychlí a zefektivní dopravu mezi výše jmenovanými stanicemi. Trať bude jednokolejná. Navrhl jsem celkem 7 možných řešení vedení spojky, z toho jsem podrobně vyřešil dvě nejvýhodnější.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku trati Přelouč - Heřmanův Městec
Prikner, David ; Javořík,, Tomáš (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku trati Přelouč - Heřmanův Městec. Práce obsahuje analýzu geometrických parametrů koleje a zahrnuje několik variant pro zvýšení traťové rychlosti pomocí optimalizace geometrických parametrů koleje. Dále jsou jednotlivé varianty porovnávány. Současně jsou prověřovány alternativní způsoby zkrácení jízdních dob a zvýšení atraktivity úseku.
Vyhledávací studie obchvatu Uherského Ostrohu
Kostrhun, Adam ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávací studie obchvatu Uherského Ostrohu. Město se nachází ve Zlínském kraji, 10 kilometrů jihozápadně od Uherského Hradiště. Obchvat je řešen jako S9,5/90. Stávající komunikace je vedená skrze město a vybudováním obchvatu budou výrazně sníženy negativní vlivy od dopravy v zastavěném území města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.